kristina från duvemåla.

sitter här och vrålar ut till kristina från duvemåla soundtracket. jag har ju sprängt mina egna högtalare och jag orkar inte byta skiva i mammas så springer runt som en galning och det känns lite som om jag är tre år igen och städar mig igenom skiva 3 av boxen. krisitna från duvemåla är min mammas favorit musikal of all time och jag tror hon har sett den 4-5 gånger när den gick. jag fick bara va med en och en halv gång. den halva gången var det bara recap typ av alla klassikerna. på sofiero slott. jag minns det väldigt väl. alla små barn och allt. men iallafall. så nu stiter jag här och skriker. haa ska strax dra till stan och träffa mary. puss på er där ute.
detta är prärierns drottning.
vildgräs, guldet blev till sand, du måste finnas, Wild cat money är bara några av låtarna som är värt att lyssnas på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback