the zombies.

hej hopp.. håller på att packa lite inför helgen.hatar att packa som alltid. haha.. veckan har varit fullspäckad och är det fortfarande. igår jobbade jag 07-1915. stupade i säng sen. så jag sov ca. 15 h. välbehövt är bara för namnet. telefonen ringde vid 12 och en tjej hade blivit sjuk så jag ska ta hennes pass ikväll. har dock aldrig lyssnat på bandet och det känns inte riktigt som min stil. men man får ställa upp. trots magkramp, feber och förkylning. å vad jag älskar min kropp. hela den är ett mysterium som jag snart får panik på. ANYWAY jag ska inte tänka på det så går det över (underbart råd. tack det hjälper nog.......) så nu måste jag packa färdig, städa färdigt och bege mig till staden för en plåtning. wish me luck.
bjuder på årets snyggast posebild...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback