THÅSTRÖM IKVÄLL <3

jag sitter och lyssnar på alla låtar för tusende gången. jag kan inte fatta att ikväll händer det. dagen jag längtat efter sen den 21 oktober är äntligen här. jag går sönder lite inombords när jag tänker på det och jag hoppas så innerligt att kvällen aldrig ska ta slut.
låtarna jag absolut vill höra:
ungefär så här
alltid rätt alltid rött
du ska va president
fanfanfan
alla vill till himlen
släpp aldrig in dom här
miss huddinge -72
om black jim
linnea
CC cowboys
sluta när jag vill
kriget med mig själv
vad har jag gjort
kärlek är för dom
die mauer
aldrig någonsin komma ner
demoner i 3D
men anyway ikväll ska jag inviga mina ÄLSKADE THÅSTRÖM SKOR. kan inte fatta det. de gjordes för ungefär exakt ett år sedan och nu jävlar ska dom användas. ååå jag har så mycket kärlek till den mannen att jag dör lite. måste gå. jag klarar inte det här längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback