späckad vecka:

okej jag saknar bloggen lite. varför vet jag inte ens men skit samma. kör lite inlägg då och då.. anyhow denna vecka blev igårkväll fullpackad. gick från att jobba tre dagar till 6. vet inte hur det gick till men så blev det..

så såhär ser min vecka ut:

Måndag: 9.00 möte
16.00 -22.15 Jobb
Tisdag: 11.00 fika
15-22.15 Jobb
onsdag: 16-22.15 jobb
torsdag: leka med estelle
ledig eftermiddag.. (änsålänge iallfall ;) )
fredag: 15-22.15 jobb
AFTER WORK!
Lördag: fika(?!)
15-2215 jobb
söndag: 15-2215 jobb..


här ska jag även få in: plugg. plugg. och åter plugg.. som sagt att vara ledig vet jag inte vad det är. nu ska jag hoppa in i duschen och sedan bege mig till jobb.. PUSSSSSSSSSSSSSSSS
jag på världens minsta flygplats. lätt rädd över flygningen vi strax skulle göra... jag vill resa NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback