Plattform rasade på Globen.

Ingen har väl undgått att läsa om att plattformen på Aviici´'s konsert på globen igår rasade. ett 30 tal persner fick föras till sjukhus men det är bara en som har fått alvarliga skador. detta är en av mina största rädslor när jag går på konsert. att något ska gå sönder och falla. men oftast är konserterna på fast mark och det gör mig lite lugnare. men när vi såg The sounds på KB i januari så drogs en massa människor upp på scenen och hela golvet höll på att ge vika. fick smått panik och letade mig snabbt bort till kanten så att jag skulle kunna hoppa ut om något skulle hända. men det måste vara så fruktansvärt obehagligt när marken under dig bara försvinner och ett tiotal människor snart ligger på dig. snacka om att stämingen är förstörd. usch hoppas bannemaj att de kollar allting till ikväll annars vet jag inte om jag vågat gå dit..
bild lånad från aftonbladet.

Läs artikeln här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback