min gårdag i bilder:

starbucks fick hålla mig sällskap mellan möte 1 & 2...
möte nummer 2 ägde rum i sammarbete med lunds universitet på campus helsingborg.
efter mötet smet jag snabbt in på min faorit affär i hela helsingborg. blev två vinyler rikare för den delen också.
jag försvann till malmö och tänkte köpa en ny kalender då den andra försvunnit spårlöst.. dock förstörde dessa bygnadsställningar mina planer.
så jag gick över gatan och gick in på åhlens istället som var utan byggnadsstälningar...
där hittade jag denna intressanta boken...
sen försvann jag ner till höllviken för att jobba. där dog dock min telefon så det blev inte fler bilder.. nu ska jag fortsätta titta på dh och springa bort till konsum och hämta mitt paket :D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback