hetaste restipsen enligt nyt.

eftersom jag hatar svergie och älskar att resa har jag denna nationaldag spenderat några timmar åt att googla resor. för jag vill bannemaj härifrån. men hittade en väldigt intressant lista på de hetaste restipsen från new york times. här är top 5:
5: Oakland, Cali
4: London
3: Burma/Myanmar
2: Helsingfors
1: Panama
vet igentligen inte vad som lockar här. vill ju till konstiga resmål och upptäcka världen som den är. inte turiststråken. men ja vi får väl se var jag hamnar och med vem.
lite resmål genom åren <3
USA, Brasilien, Portugal, England, Tyskland, Holland, Sverige, Danmark, Norge, Österrike, Frankrike, Förenade arabemiraten, Sydafrika, Mocambique, Nigeria, Thailand, Australien, Nya zeeland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback