musikåret 2012.

2012 som musik år har änsålänge gått ut starkt! ska bli spänande att få höra vad detta året har att komma med! men tre låtar som just nu spelas konstant i mina högtalare är:

Thåström - Beväpna dig med vingar
Även om jag är lite besviken på att det låter som att låten skulle kunna va tagen från hans förra album, Kärlek är för dom, så är det ändå thåström och det är ren och skär kärlek. Detta är singeln som efter så stor efterfrågan släpptes hela två veckor tidigare än planerat. <3


Robban - My own worst enemy
Som jag har sagt innan så leverar robban alltid klockrena texter och jag tror denna är i klass med tAKiDA's första singel jaded.


Nickelback - when we stand togheter
Jag vet att den igentligen är ifrån 2011 men almbumet släpptes så sent att det liksom ingår i 2012. men den har ett fint budskap och jag gillar den. som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback