home spa.

god morgon/god eftermiddag/ godkväll! kör allt på en och samma gång.
När jag vaknade imorse bestämde jag mig för att försöka komma ikapp alla mina program på boxern. det har gått sådär faktiskt. men det börja sakta men säkert sina. Körde samtidigt hemma spa så ansiktsmask, hårinpackning och allt på en och samma gång. helt fantiastiskt. känner mig riktigt fräsch nu :) så nu ska jag börja leta efter kläder till ikväll då det både är konsert och utgång så kläderna ska hålla för båda ;)

Kb är sega och har fortfarande inte gett mig svar. får lite panik men allt är förberett och det skulle ske förändring. men nej nu ska jag fortsätta så jag hinner. hörs puuuuuuuuuuuuss


kollar just nu på top model cycle 11. detta är min favoritbild dock inte min favorit tjej of all time i ANTM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback