ajajajajajajaj.

ja jag har nu kommit tillbaka från min kära kirro men det hjläpte inte särskillt mycket. det gör fortfarande FRUKTANSVÄRT ont. men nu ligger allting där det ska igen iallafall. smärtan skulle tydligen avta till imorgon en jag skulle försöka röra mig lite varje timme idag. så nu har jag satt klockan en gång i timmer för att typ gå en liten runda i huset. det är helt sjukt tar ca tio minuter att ta mig fram och tillbaka till köket.. vilket normalt sett kanske tar.. 30 sek? får panik. men thats life. nu ska jag fortsätta på min otoligt roliga skoluppgift. skjut mig någon seriöst jag står inte ut med den här smärtan.
robban håller mig sällskap och sjunger fint för mig. på lördag smäller det <3 (gud nåde om min rygg inte är bra då!!!!! :@)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback