thåström hits <3

thåström är och var min allra allra första kärlek. det var han som fick mig att inse hur mycket känslor och kärlek låtar/texter och musik kan ge. tänkte för er som aldrig har lyssnat eller tror att han är en 50 årig gubbe som tror att han fortfarande är 20. (okej han är 50 men han har känslan, kärleken och passionen kvar. han är fan en levande legend <3)

anyway. här är mina thåström hits.

Fan fan fan
alla vill till himlen
Linnéa
släpp aldrig in dem
ungefär såhär
söndagmåndagsång
pang boom krash
djävulen och jag
en vacker död stad
beväpna dig med vingar
sluta när jag vill
låt dem regna
kort biografi med litet testamente
brev till 10:e våningen
kärlek är för dem
om black jim
miss huddinge -72
keops pyramid
inger sjunger blues som jeffrey lee
sönder boulevard


imperiet:
Alltid rött alltid rätt
du ska va president
var e vargen?
19hundra80sju
märk hur vår skuggga
CC cowboys (coca cola cowboys)
Fred
kriget med mig själv
i hennes sovrum
balladen om briggen blue bird av hull
rasera
när vodkan gjort oss vackra
höghus, låghus, dårhus


Ebba grön:
Die mauer
staten och kapitalet
ung och kåt
800 grader
mamma pappa barn
häng gud
vad har jag gjort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback