tv-serieberoende?

Estelle var här innan och vi planerade lite om dubai och snackade allmänt lite skit. resan börjar närma sig lite grann iallafall.  nu ska jag kurera min rygg lite grann och titta på ett prgram som heter: Varför vi blir beroende av TV-serie? och det kan jag bheöva vet jag förljer tv-serier som en galning! helt sjukt. och jag kan säga att skaffa en nspelningsbar boxer INTE hjälper ett jävla skit!

Tv-serier jag MÅSTE se varje vecka
Biggest loser (4 dagar i veckan)
Adam Live (5 dagar)
Teen Mom
Revenge (!!!!!!!!)
Law and order: SVU (5 dagar)
Livet blir bättre


Tv-serier jag följer fast jag inte måste varje vecka(men som jag ändå blir lite bitter över att missa)
Body of proof
Top model (gamla säsongerna)
Suburgatory
Happy Endings
Mike And Molly
Sofias Änglar
Cold Case
Jodys domstol


kommer inte på fler just nu men detta är ju helt sinnessjukt igentligen.. men va fan jobbar man alltid så vill man fly in i en annan verklighet... :P
nu ska jag fortsätta kolla. puss
law and order: SVU <3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback