sjukling nummero uno!!! :(

jag lever, men det är knappt :P...
i torsdags när mary var här började jag känna mig lite små konstig i halsen men filosoferade inte mer över det..
på fredagsmorgon kände jag mig överkörd utav en lastbil eller något liknande... to en ipren och stack till jobbet ändå. där det bara blev värre ju längre dagen gick. stack till TGI fridays med fina töser trots att jag nu kände mig som en levande död. drack ett halvglas moijto men halsen vill inte ta emot så jag gav upp. drog hem somnade efter ca två sekunder.
frugan ringde vid kvart över tio för att försäkra sig om att jag var vaken, vilket jag naturligtvis inte var och nu lät det som en kråka hade byggt bo i min hals. övervägde att skjuta mig själv i huvudet eftersom jag inte orkade göra något annat. men eftersom malin var hemma från göteborg drog jag mig upp ur sängen klädde på mig och gick till bussen. när frugan såg mig frågade hon om jag var död. kul.. haha men var likblek och allmänt knäckt..
efter fika drog jag till jobb och försökte stå ut med halsen som dödade mig. feber steg och fina jessica erjbjöd sig att stanna så jag kunde gå hem. väl hemma sov jag från kl 1830-1130 imorse. febern har gått ner lite men kråkan har byggt ett större bo och jag kan knappt prata. så jag har sjukat mig för första gången på jobb.. INTRESSANT VA?! nu ska jag gräva ner mig i min soffa och fortsätta kolla på desperate housevifes/sova.. hoppas ni har en fan så mycket bättre dag än mig.


en halsflusspuss på er där ute (Y).
en jävla tur mina desperate husfruar håller mig själlskap annars hade jag blivit galen. är just nu på säsong 2, igen.. haha måste göra något när man är sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback