plugg & jobb.

drömde sjukaste drömmen om kära Estelle inatt, skickade sms till henne men hon sa att det var lugnt haha ;) man vet aldrig med henne liksom.. Sen fick jag ett sms från kära adlibris att mina böcker kommit så när mina smärtstillande äntligen hade börjat värka tog jag mig till affären och hämtade ut dom. Satans tunga är dom också. för fan. och dyra. men iafall så jag har läst hela morgonen och ska fortsätta en stund till innan jag drar till jobb. jobbar kväll hela veckan. (Y). anyway måste återgå. puss.

Photoshopboken har jag sedan innan till CS3 men eftersom de kräver CS5 på kursen fick jag inhadla den med. typ tre gånger så tjock som den andra. webdesign boken är typ en centimeter tjock men kostade en förmögenhet. va fan kursmaterial borde va gratis!!!!!!!! :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback