maxa antalet timmar på dygnet?

har bäddat ner mig i sängen med datorn, skolböckerna och en massa anteckningar och försöker förstå what the hell de snackar om. jag har lärt mig själv allt som har med html koder och sånt shit för längesen men detta förvirrar mig något frukntansvärt. men ska väl lösa detta också, hoppas jag.. har fdock kommit fram till att det är svårt att får tiden att räcka till när man jobbar heltid (38 h/v) plus pluggar halvtid. plus pendling på två timmar varje dag. plus allt annat man vill göra. varför i helvete har inte dygnet fler timmar? plus att vi engligt statsminister fredrik reinfeldt nu mera ska jobba tills vi är 75. KUL.... herregud har inte tid med detta. PUSSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback