GOOOOOD NATT.

Min rygg idag har varit typ tusen gånger bättre än igår men fortfarande låser den sig lite när den känner för det och mina smärtstillande tabletter gör mig lätt dåsig så jag ska se de sista 30 min på adam live (sen har jag sett alla program som är måste idag hahahha) men sen ska jag stänga min tv, dator och gå in och lägga mig i min säng slå på min andra tv och däcka.. har de sensate två veckorna försökt lägga mig i min säng senast 12 och satt klockan på 1000. det har gått helt okej faktiskt. men att gå upp är svårare än jag tänkt men börjar vänja mig.. måste få någonform av sömnrutin det funkar inte att somna 4-5 och gå upp 13 när man jobbar.. får se hur länge detta funkar dock haha men iaf adam var det.. hörs imorgon! pussssssssssssssssssssssssssssssssssss

om man tänker tidskillnad så såg jag ut exakt såhär för ett år sedan. då satt jag i Rotorua och käkade bread and nutella med mina magicgirls.. fy fan vad jag saknar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback