tiden som gått.

måste säga att det var etttag sedan denna blogg användes. jag har inte hunnit. orkat. jag vet inte. hänger mest på instagram nu förtiden, det är ungefär så mycket energi jag har att lägga på sociala medier just nu.
händer inte jätte mycket just nu jobbar mest och hur jävla kul är det att läsa om liksom?! anyway. kör en snabb uppdate sen sist och så får vi se hur det fortsätter efter det. 
 
jag fick min älskade Iphone fem efter ca 5 timmar köande utanför Mobilia med min kära kumpan Estelle. fin var den, är fortfarande, ingen var lyckligare än oss när vi äntligen kom ut därifrån med vars en. 
 
veckan som kom bjöd på många fina studer. min barndomsvän och människa som jag känt hela mitt liv fyllde år och födde samtidigt en liten son till sig själv i födelsedagspresent. Lilla Lukas. (lill-frasse). underbart söt unge och helt ofattbart att hon är mamma. men häftigt!
 
Estelle fyllde år och det blev fest, utgång och en massa skratt med fina töser.
 
oktober kom och gick och det var inget särskilt. i år heller. 
 
November bjöd på regn. regn. och åter regn. kändes som att våra liv skulle regna bort. minst. jag jobbade konstant. varje dag. hela tiden. som resulterade i att jag hamnade i en mörk period, men mina vänner lyckades få upp mig någorlunda på mina fötter igen. men de få timmarna jag faktiskt var ledig spenderades i gbg och jag mötte min man. min hjälte och mitt hjärta stannade för några sekunder. helt ofattbart. thåström vet om att jag finns. han gillade mina skor. fantastisk känsla. 
jag hängde i fyra dagar hon malin i gbg och vi sov mest. bakade kladdkakor. gick på bio och tittade på oth. dagar helt i min smak. så fantastiskt mysigt och fantastiskt. 
 
 
nu är det den 10 december och jag märkte inte ens när december började? herregud tiden går så fruktansvärt fort och jag hinner ingenting. fast jag hinner en hel del ändå. jag har: sett alla julkalenderavsnitt (<3) bakat pepparkakor, rocky roads, chokladtryffel med pepparkakskross, flugsvampar, lussebullar (7 satser!!!), myst med fina vänner, vip kväll och en massa jobb. 
 
nu ska jag göra mig i ordning för jobb. för ovanlighetens skull. liksom. anyway. vi hörs kanske en annan dag. puss.

 
bilder från månaderna som gott. följ mig på insta istället: Ziggemckvack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback