Lucia!

såå då tänkte jag fortsätta min kära uppdatering här.. :P
 
Har idag varit extremt produktiv. möte kl 0800 som varade i ca, 1 ½ h innan jag skyndade mig hem och la mig på soffan en liten stund. (okej, låter inte produktivt, men det kommer. jag lovar. plus tidiga mornar är sannerligen inte min grej!!) så kollade igenom lite program på boxern innan jag fick någon jävla energi och tömde ut allt innehåll i mina garderober. sorterade. la i olika högar och rensade ut SKIT som jag aldrig någonsin kommer använda igen liksom. ALLT för att få plats med all shopping new york kommer att innebära haha! så när jag äntligen är färdig har jag tre papperskassar med kläder som ska till bättre behövande någonstans i världen. en påse som ska säljas och i princip ingenting kvar i mina garderober... men det lär inte dröja länge innan de är fulla igen vill jag lova ;)
 
anyway så när det äntligen var färdig gick jag igenom pappershögarna som legat på mitt skrivbord lite för länge. sortera, slänga, arkivera.. gick igenom mejlen och skickade iväg lite mejl angående nästa års projekt och redan fått respons, jag gillar! så sen var det ju det här med julklappar. jag har skrivit upp vad alla ska få, har beställt från internet ( ja jag gör det, hatar folkmassor, jobbar i princip varje dag fram till julafton och jag ORKAR helt enkelt inte.) så nu är nästan alla julklappar färdiga. (Y) Har även pånörjat min packningslista inför nyc, liksom vad jag måste införskaffa innan och sånt. nyårsklänningen är fortfarande ett problem och det börjar skrämma mig lite faktiskt. men det löser sig nog. det måste det göra...........
 
så nu ska jag in till stan, handla något till julklappsspelet vi ska ha hos elina på lördag, sola, möte nr 2, mission nyårsklänning (hoppas?!), svänga inom limhamn och sen förhoppningsvis träna!!!!
 
så summering, klockan är 15 och jag har
varit på möte
tagit nap (malins favorit sysselsättning haha)
rensat ur garderoberna (samtidigt som jag tittade på you got served, david i mitt hjärta <3)
sorterat pappershögarna på skrivbordet
mejlat iväg några ritkigt viktiga mejl
beställt 8 av 15 julklappar (!!!!)
 

så bussen går strax och jag ska springa. kanske hörs vi senare. vem vet. DET ÄR IALLAFALL BARA 14 JÄVLA DAGAR KVAR TILL NEW YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORK!!!!!!!
och nu får ni några bilder på mig när jag är uttårkad med min fina webbkamera ;)
sista bilden blev min webbkamera trött på mig och protesterade lite.. tyckte dock jag hade passat som hunken.. visst? nej. bussen var det ja.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback