fullständigt meninslöst inlägg..

sitteroch babblar med malin i teleon och snackar om sitt nya ragg.. hahhahaa som vanligt. dock ringde hon mitt i revenge. inte helt okej tur jag har min boxer! 
 
iallafall jag hann med alla mina missions idag utom nyårsklänning. det suger lite. men jag ger inte upp. jag hoppas bara att någon ska komma in på jobb och här varsågod här har du den och så ska det va den perfekta klänningen liksom. drömma går ju.. hahahhahaha 
 
läste precis på aftonbladet att the knife har kommit ut med ett nytt album. kom då och tänka på min gamla ringsignal i gymnasiet som jag nog inte lyssnat på sen dess. girls night out hette den. inte alls bra. men ändå...
 
 
 
nej nu ska jag lägga på och se slutet på revenge. imorgon är det jobb igen. PUSS.
 
 
jag och malin på vår vinonsdag för sisådär ett år sedan.... innan hon flyttade :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback