NEW YORK CITY HERE WE COOOOOOOOOOOOME!

Att vi skulle fira nyår utomlands i år har vi sagt länge. och New york har varit på tal nästan hela tiden. och idag blev det verklighet. Vi har bokat ett hotell. kan ni förstå. vi ska till FUCKING new york. Vi ska fira NYÅRSFUCKINGAFTON I NEW FUCKING YORK. jag fattar det inte och någon behöver nog nypa mig i armen så jag vaknar upp och kan bli lite realistisk för jag lever bland molnen just nu. 
 
Tanken är att vi ska flyga den 27 dec från kastrup, mellan landning i London och sen vara i New york några timmar senare. Jag och Estelle stannar i tio dagar och Elina och marie i 7. detta kommer bli helt fantastiskt och jag kan inte fatta att vi verkligen ska göra detta. nyår utomlands är så mycket bättre än i fattiga sverige!   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback