coldplay, parken 120829

jag vet att jag inte är aktiv här så mycket men jag startar väldigt sällan min dator numera och iphoneappen är ett skämt. 

Anyway. spontanitet is the shit. efter en intesivhelg som resulterade i 0 antal timmar sömn och en massa annat skit bestämde jag mig för att sova hela dagen för att ta igen mig. men shi fick jag. nu ska jag till danmark och titta på fina pojkar och sjunga lite. helt galet och jag älskar mina spontana vänner. därför står jag när detta inlägg publiserats troligtvis och väntar på att förbandet ska börja spela och en jävla bra kväll väntas för mig. jag avundas mig själv lite ;) haha

senast jag såg dom live var den 22 augusti 2009, stockholms stadion. jag angelica och hennes mamma Monica, körde upp i angelicas nyköpta bil och körde ner dagen efter för att hinna till mitt släktkalas på söndagen. en händelsrik helg och en fantastiskt kväll. (minus var dock att vi fick stå i två och en halv timm och vänta på att de skulle fixa en helvetes boll på scenen. måttligt roande kan jag säga. men iallafall!) 



-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback