Welcome to the rain.

Är så sjukt bitter på detta jävla vädret. Regn. Seriöst. Igår var vi i strålande sol och inte ett moln på himlen. Vi pussade delfiner och blev raggade på av badvakter. Kan man begär mer igentligen? Jo en sak. ATT SVERIGE BJUDER PÅ LITE TREVLIGT VÄDER SÅ DET INTE KÄNNS ALLT FÖR JÄVLIGT ATT KOMMA HEM. Men Sverige kan man lita på. Regn och grått. Precis som alltid. Skönt att det inte har ändrats liksom.

Har sedan jag kom innanför dörren packat upp både resväska och handbagage lagt allting i tvätten lagt fram alla fina fynd och tänkte fotografera dem innan de ska in på sina respektive platser. Sen ska en ny väska packad för imorgon bitti drar jag till LONDON! Ska bli awesome. Jag ska få se min man skrika sina lungor ur sig. Jag kunde inte längta mer. Jag är inte redo att gå tillbaka till mitt Svenssonliv än. Haha skämt å sido. Såf kommer och våldgästar mig snart så då tänkte jag ha städat färdigt och duscha lite. Går igenom boxern samtidigt. <3

Ps. Jaaa vi är hemma och jag är ibte bitter ds.

Slänger in sista bilden på Estelle från hissen på triangelnsstation för det är den sista bild som tagits denna resa. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback