skype och mat!

Just nu sitter vi i hotellets restaturang och äter samtidigt som skypar med våra päron.. måste se väldigt kul ut haha.. har solat som galningar idag och brännan börjar ta form om det mesta är rött just nu så jävlar haha.. om ca 45 min ska vi ut på ökensafari och hänga i sanden. ska bli riktigt kul. sandsurfing och magdans blir det också! ska bli intresssant.. ska se om det går att lägga upp lite bilder nu.. puss på er.
på flyget på väg ner..
På atlantis, framför leap of faith.. redan här darrar mina knän.. haha
här har jag dock jävligt roligt! och ungefär såhär glada har vi varit resan
det var jobbigt att hålla upp nacken i alla backar så jag dog litegrann.. ahha
jag och min bästa vän! :D
ca två minuter innan vi skulla åka leap of faith.. är smått rädd här kan jag säga..
när man måste bära ringarna kommer man på alternativa lösningar ;D
nu ska vi bege oss ut i öknen.. kommer antagligen bilder ikväll från gårdagen! PUUUUUUUUUUUUUUUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback