Simple plan IKVÄLL!!!

Ikväll drar jag med frugan och älskarinnan min till Danmark för att se våra tonårsidoler, SIMPLE PLAN! dör lite innombords. skulle sett dem när de var här i januari 2005 men det kom lite annat imellan. men nu ska jag alltså för första gången få se dem live. och jag peppar som aldrig förr. min stereo proteserar mot mig och jag har og precis lyckats spränga min ena högtalare. FÖRSTÅR NI PANIKEN?! ringde min pappa i panik och frågade vad jag skulle göra... han sa bara att han skulle fixa den när han kom hem. MEN DÅ ÄR JAG INTE HEMMA. så nu siter jag här med min dators usla högtalare och försöker peppa. går sådär måste jag medge. men anyway man tager vad man haver.

setlisten för ikväll är lovande och jag har packat ner näsdukar för jag vet någon *host* alla tre *host* kommer stå och asböla i slutet.. haha anyway här kommer den:


Shut up
I cant keep my hands of your girl
Jump
when I'm gone
addicted
you suck at love
The worst day ever
this song saed my life
Welcome to my life
Summers paradise
Loser of the year
I'm just a kid
crazy (akustisk)
Perfect


har ju lite svårt för de senaste låtarna men de börjar sätta sig faktiskt.. men summers paradise... hur FAN tänkte de där? deras sämsta låt ever. till och med värre än she cries från första plattan. men jag saknar faktiskt, me against the world och perfect world men annars är listan perfect <3<3<3<3


de tre musketörerna ska ut på äventyr igen :D
simple plan. åå vad nostalgisk man blir av deras låtar<3
ikväll stora vega, DK 20.00 be there or be SQUERED! ;Dhii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback