Simple plan <3

Jag är hemma och har packat det sista. Ska försöka sova så mycket som möjligt men ska bara slänga in ett litet inlägg om konserten från tidigare ikväll.

Jag mötte upp alex vid subway och vi handlade mat till os, stack bort till Max för att köpa till malin. Bort till centralen för att möta malin och ta första bästa tåg till Köpenhamn. Tog oss till Vega och efter mycket om och men fick vi in våra kläderni garderoben.. Stack upp för att ta platser ställde oss på den högsta platån och såg asbra. Förbandet hette we the kings var verkligen över förväntan! Sjukt peppade väntade vi in våra tonårsidoler.. 2105 började tonerna och fick oss att bli tretton år igen. Allting var perfekt och det var en helt fantastisk setlist. Verkligen. Inte vara nya låtar utan en massa gamla och ett fint medley till oss gamla fans som fanns där innan dom blev kända (<3)på worst day ever/ when im with you, my alien, you dont mean anything och Malins låt god must hate me.

Men mest gick nog våra hjärtan i sönder när de spelade crazy akustisk och sen direkt efter perfect. Vi höll varandra i handen och alla tre grät. Fy för. Ett fint moment som jag inte glömmer i första taget.

Linda hjärta Simple plan.
Min fina tonårsidoler <3

https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-2/630227/images/2012/pic_199053672.jpg" class="image">

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-2/630227/images/2012/pic_199053682.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback