karaktär?!

jag måste ha världens sämsta karaktär. har sagt sedan klockan 12 att jag ska duscha så jag slipper föna håret. har jag gjort det? NEEEEEEEEEEEEJ. och nu ska jag köra om ca 20 min. å jag älskar vekligen detta. men jag har ju som sagt gjort detta enda sedan första dagen i skolan så jag borde kanske inse att jag aldrig kommer lära mig? men man kan ju alltid hoppas. nu blir det s n a b b dusch. bilderna kommer nog imorgon. mycket möjligt att de aldrig kommer heller. MEN iallfall.
puss..


jag har iallfall uppdaterat min telefon med den bästa musiken så jag kan lyssna på bra musik i bilen... DE NI! (jag försöker få det att låta mer hajpat än vad det är. men iallafall. nu drar jag. puss)


glad linda'08 inför sin första dyktur på fernando de norohonas, brasil! ca 30 min senare slogs jag emot klippor och dödsångesten var ett faktum! tack vare en snäll dykinstruktör som tryckte ner mig under ytan och simmade med mig bort från allt. fick iallafall se några fiskar :P bruden bakom migbörjade spy ca två minuter efter denna bild tog och spydde konstant i de tre timmarna som vi var ute på båten. kul resa för henne (Y)
jag vill resa & uppleva världen.. bort härifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback