gbg - dag 2!

31 mars.
Dag 2: vi kom ut från malins lägenhet runt 1400 drog till nordstan(femman) och shoppade på rut mfl och drack frappino.
bilderna börjar när vi är på väg från bussen till malins längehnet!



malin utanför sitt hus :D dock hade hon fönstret åt andra hållet!

glad malin fixar fina men starka drinkar åt oss :D

mums!

sen försökte vi få till en bra bild på oss tre ihop.. tog tid men här kände vi alla att det funkade :)

här är ett misslyckat försök då jag var den ända som kunde hålla min min................

fina alex <3

hahha lilla malin ;)

frugan!

lång historia om detta men tänker dra den korta. när malin var i usa såg hon detta citat på någon vägg någonstans
och tjatat sedan dess att hon vill ha en svart tavla där det står just detta. alex fixade en tavla i inflytningspresent och när
vi sedan ick på lagerhouse så hittade jag detta örngott och tvingade henna att köpa det.. :D haha blev visst inte så kort..

spriten har kickat in och malin trycker upp kameran i mitt huvud.

jag tror de båda kommer döda mig för denna bilden. MEN anyway. detta summerar vår helg så bra!
malin är sjukt pepp och dansar runder, alex har somnat. trots att musiken är ashög. det är fina vänner det.. HAHA

kl 0324, malin och jag inser att vi har ungefär likadana tröjor och måste dockumentera detta. trots lite för mycket alkohol i kroppen..
de andra bilderna eller videosen kommer nog aldrig att visas.. HAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback