Dubaaaaai!

Hej hopp! Vi lever och har det fantastiskt! Igår var vi ute på palmen hela dagen och badade på Atlantis! Vi åkte allt som man kunde åka! Inklusive helvetet själv. The leap of faith! En 60m meter lång bana som man kommer upp i en fart av 80 km/h. Den är sinnes brant och jag är ju sinnes höjd rädd så jag inte riktigt visste var jag ska ta vägen. Men jag gjorde det. Fattar ni? Jag höll på att dö när jag kom ner men fan jag åkte den iallafall!

De har bara wifi nere i lobbyn så det kan bli lite snålt med inlägg men ändå vi leer och har det jäääävligt Nice! (förutom när Estelle lurar upp mig i the leap of faith och sånt. Men ändå..)

Här kommer förresten bilden på leap of faith så kanske ni förstår min rädsla!

Btw Kenneth hälsar! Hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback