Ännu en resa över <3

Så nu sitter jag antaligen på planet till london men tänkte passa på att tacka min fina vän estelle för ännu en helt fantastisk resa. en resa jag så sent kommer glömma och även om det är mycket bara vi kommer fatta så är jag så fantastiskt glad att vi gör våra resor ihop. så tack fina estelle och nu ska vi bannemaj hålla våra traditioner, vi har ju redan tre år frammåt färdiga! :D hihi puss på dig och jag älskar dig 25 varv runt solen och tillbaka <3
LE IS ALL YOU FUCKING NEED <3



Kommentarer
Postat av: E

Det är jag som ska tacka som står ut med mig ;) men ÄNDÅ det kan ju inte bli en dålig resa med oss två!!!! Älskar dig 10 gånger runt jorden och om igen! Största pussen Ever till dig!!!!

2012-04-27 @ 19:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback