Xplodera mig!

ja då va det måndag igen. KUL VA?! nej men fan har inget kul alls att skriva jag jobbar 15-2215 6 dagar i veckan och när jag inte gör det sover jag. kul liv, visst?! o jag glömde jag rör mig i 3 km/h eftersom mina kotor har bestämmt sig för att klämma ihop sig över en nerv så varje gång jag råkar röra min lilla minsta, lilltån räcker, så känns det som att hela kroppen ska gå i tusen bitar. men anyways jag knarkar voltaren som gör att man däckar och bedövar hela kroppen. WIHO! fml. på riktigt. så nu ska jag nog försöka ta mig till köket för att se om där finns någon mat till mig. lär ta en timme, en och en halv möjligtvis. puss..


föresten en glad nyhet denna regniga och onda dag:
JAG ÄR NU STOLT ÄGARE TILL DENNA LPN:

inspirationen till mina fina skor <3 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ detta är kärlek!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback