peppar pengar och USA! :D

hej och hå och dagarna springer förbi och jag hänger inte alls med.. tor fortfarande att det är söndag (?) idag! haha men anyway. jag jobbar som en galning. 15-2215 är numera min standard tid på lilla konsum, men vad gör det när man jobbar men sjuuuuka människor?! haha det är på kvällarna allt händer, bara så ni vet! haha ANYWAY när jag nu äntligen är ledig så bokar jag in ett annat jobb...... det måste vara något fel på mig. men jag peppar pengar och USA i vår så nu jävlar ska jag jobba röven av mig. bara så ni vet.  nu ska jag leta fram kläder till kvällens festligheter, men mer om det senare måste duscha och datorn dör nu.

PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS

USA för 3:dje gången nästa år, PEPP!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback