Maroon 5 ångesten:(

Jag såg maroon 5 live för snart, 7 år sedan, två år efter att de släppt songs about Jane, deras bästa album NÅGONSIN! det var fint och de spelade 8 låtar från plattan och jag var i himmelriket. Igår gjorde jag något jag inte borde gjort, kollade upp deras senaste spellistor och gjorde en fasansfull upptäckt, DE HAR INTE SPELAT MUST GET OUT PÅ HELA ÅRET!!!! min absoluta favorit m5 låt. det gör ont i hjärtat. de spelar bara 5 låtar från lattan och det är inte ens de bästa.

Låtarna de spelar:

Harder to breathe (thank GOD!)
Sunday Morning
The sun
This Love
She will be loved.


Låtarna jag vill att de ska spela

Harder to breathe
Must get out
Tangeld
Not coming home
Shiver


ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ dom är så dumma!!!


Han säger ju tillochmed att det börjar bli en av hans favoritlåtar att spela live. VARFÖR GÖR DE INTE DET LÄNGRE DÅ?! åå:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback