Veronica Maggio, 6 Juli 2011 Helsingborg.

BTW 2! Idag införskaffade jag mig två Veronica Maggio biljetter till hennes spelning i Helsingborg den 6 juli! så jävla nice! jag var sinnes irriterad över att missa hennes spelning på Mejeriet nu i lördags men så släppte de nya turnedatum och idag släpptes biljetterna så jag köpte som sagt två, en till mig och en till Maria. SÅ JÄVLA NICE! ååå tredje gången jag ser henne, kommer bli så awesome, hennes nya skiva är riktigt bra ! tredje gången gillt eller vad är det man säger? :D

(Klicka på bilden för att lyssna på albumet i spotify!)

Min top tre lista: Satan i Gatan, Mitt hjärta blöder & Välkommen in! :D hoppas hon spelar någon av dem iallafall, helst alla såklart! :D PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback