Placebo 29 Maj 2009, S!esta Hässleholm <3

hej hopp, nu har jag sett alla nile city avsnitt. så himla fint. men nog pratat om det ska övergå till min andra traditon för ikväll nämligen:
S!ESTA spelningen fö exakt 2 år sedan. Jag har redanberättat detaljrikt hur bra denna kväll blev men det tåls att säga igen. kvällen var helt perfekt. det var en varm majkväll,stämmniungen var på topp, musik av hög kvalité och en ASSNYGG molko på scen. kvällen var mer än jag någonsin hade kunnat tänka mig och lite till! öskar innerligtatt någon någongång i framtiden uppfinner en tidsmaskin för jag vet exakt vilken kväll jag skulle återgå till.
Spellistan:
Kitty Liter
Ashtray Heart
Battle for the sun
For what its worth
Black-eyed
Never ending why
Speak in touges
Follow the cops back home
Every you Every Me
Soulmates
Devil in the details
Bionic
Meds
Come undone
Special K
Song to say goodbye
Infra-red
Wouldnt it be good
Taste in men



åååååfina  vackra älskade Brian Molko, kom till Sverige inom snar framtid, jag har molkoabstinesns och jag behöver höra din fina röst live. det var alldeles för länge sn sist.
ps. jag fyller år i augusti går jätte bra att krascha mig då. ds.
baa 45 min kvar måste fixa lite innan dess. PUUUUUUSSS glöm inte lyssna på plecebo ikväll, tribute people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback