utgång och R E G N ?! big nono.

hej hopp!
Fredagkväll och jag ska egentligen in och möta Sara och ett gäng tjejer på lilla torg men eftersom himlen har bestämt sig för att öppna sig tror jag att jag ställer in det. pallar inte regn. hatar det svensk fucking sommar i ett nötskal! men men får sé hur det blir. annars blir det väl film och mys, jag såg att I am Sam går på kanal 4 ikväll. är bud på att stanna hemma för att se den. inte sett den sen vi åkte ner till aussie. den är så himla fin <3

men men i veckan har jag inte gjort så mytcket mer än att isolera mig med min dator och jobbat röven av mig med alla bilder och skit som ska va färdiga. men men snart är de väl det hoppas jag iallfall! blir knäpp... Estelle kom och hängde med mig i onsdags efter jobb lite mys nu innan hon drar till Marocco imorgon, FUSK till tusen! sen igår tränade vi Fuego på friskis, intressant pass om man säger så! haha :D

nej men en film och hoppas på att vädergudarna ger lite bättre väder! PUSSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback