Kniven mot strupen - Oxie bykrog!

det var längesen jag skrattade så mycket som jag gjort under Kniven mot strupen idag. De var på Oxie bykog och kollade och chocken kom när både rickard och malin jobbade där. o guuud vad kul det var. Oxie är alldeles för lite när man känner alla! hahaha ååååå så jävla roligt. det är nog inte lika roligt för er som inte känner till pinsamma oxie bor men för mig var det underhållning på hög nivå!
innan ikväll så har jag hängt med Alex och drack smootie och snackade alldeles för mycket skit! hihi nu ska jag se biggest loser från ikväll och imorgon ska jag ha hel dag med ms Estelle! kan bli väldigt intressant! hihi PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback