World's stricktest parents.

eftersom jag varit arbetslös några veckor så börjar jag tillhöra de som kan hela tvtablån utantill, även på eftermiddagarna. sorligt jag vet men ändå. Ett program som jag dock har fastnat för och spelar in om jag missar är programmet World's stricktest parents. Basic så handlar det om två tonåringar, en tjej och en kille, som enligt sina föräldrar är out of control och de två tonåringarna blir skickade iväg till en familj där de får göra olika uppdrag och lära sig respect m.m. Intressant program fakitkst fast vissa av de "duktiga" famlijerna är riktigt läskiga! hahha men det går varje vardag mellan 16.20-17.20 på tv4+.
Just nu i dagens program så åkte tonåringarna in på sluten ungdomsanstal för att se hur det är liksom. intressant. får se hur de går för dem nu. men se det, det får en att tänka lite iallfall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback