Lyxhotell, MBK och 9 timmars shopping!

JAG ÄR DEN GLADASTE TJEJEN PÅ HELA JORDEN JUST NU! JAG DÖR LITE. asså jag har köpt två SJUKA saker idag som jag har velat ha så jävla länge nu. JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR. dock får jag inte dem förrän på tisdag och då kommer jag vara om möjligt ännu gladare! jag började nästan gråta idag när Estelle berättade vad hon sett. mitt hjärta slog i hundratrettio. jag dör. jag längtar tills på tisdag. men ändå itne. vi åker ju hem då också och det vill jag inte. men jag vill ha det jag har beställt. ooooo jag vill ha dom nu.



Har hängt på MBK i 9 timmar idag. en massor påsar är med oss hem. har handlat så mycket kul. vad får ni se när vi kommer hem. :D Nu när vi bor på vår fina lyxhotell, Lebua State Tower, så har vi lyxdeluxe. Vi åkte limmo hit från flyplatsen fått typ världens största rum, liknar mer en lägenhet än ett hotellrummet. dubbeldörrar till badrummet, helt underbart rum är det! Frukosten serveras i två rum, allt från sushi till knäckebröd. fyra stycken gör omelett och en står och rostar bröd i en öppen ugn. SKIT HÄFTIGT :D hihi sen så har vi folk som öppnar dörrar för oss, en som spelar livepiano för oss varje kväll i lobbyn. ja det är helt underbart. vi är lyxbrudar just nu :D hihi


nu myser jag i min morgonrock, morgontofflor i EN av våra fotöljer och Estelle sitter i EN av våra soffor! hihi ska ladda upp lite bilder nu.  snart ses vi!


Vår lillavardagsrum, två soffor, två fotöljer och en tv! (datornnörden kom med också.. hahaha)

Vårt badrum, badkar, stor vask, STOR dusch och toalett med tillhörande telefon!


Två underbart mjuka och lena sängar!


Tv, med dvd, sminkbord!


Utsikt från balkongen, Bangkok by night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback