Bojkottning av Spotify!

när jag satt och skrev förra inlägget så kom Placebo på tv. Running up that hill verkar vara VÄLDIGT populärt att ha både i serier och som musik för ett program. Kära Sverige, Placebo har gjort fler låtar. bara så ni vet.
och en annan sak jag insåg idag: DE HAR TAGIT BORT PLACEBO FRÅN SPOTIFY?! WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY?! mitt hjärta är i tusen bitar. bud på att bojkotta spotify nu. men jag förstår verkligen inte anledningen?! riktigt irriterande. så from now on it's ITUNES som gäller! dumma dumma dumma spotify!


Kommentarer
Postat av: S

Skulle tro att det är Placebos val att ta bort sin musik från Spotify...

2011-04-02 @ 19:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback