SOMMARJOBB: CHECK!

SÅ JA :D hihi sommarjobb kirrat ;D FETT ÖVERLYCKLIG! nu väntar jag svar på ett annat jobb också och sen så jävlar kommer jag vara gladast i världen! :D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D:D ikväll ska jag prova kassan och sen är jag fulllärd tydligen. Butikschefen hade sagt till Susanne att hon ville behålla mig efter mitt 5 timmars pass förra veckan. :D så nu har jag lagt standarden har du inte jobb efter 5 timmar så är du inte välkommen hihi! :D
otroligt charmig bild. men såhär kommer jag se ut större delen av sommaren. :D

Kommentarer
Postat av: Estelle

GRATTIS GRATTIS :D:D HOPPAS DU FORTFARANDE KAN FÖLJA MED TILL LONDON :D:D

2011-03-28 @ 22:17:04
URL: http://estellej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback