Plan B - She said.




det jobbigaste med att ha öroninflamation är att man inte kan njuta av musik som man brukar. basen gör ont i öronen och musik är liksom inte alls lika tilltalande. jobbigt när man missbrukar musik som jag gör och normalt lyssnar på det 24/7.


Denna låten är så mycket Aussie så det finns inte. Leon satt och sjöng denna på woolshed i carins och det finns så många minnen till låten. jag gillar videon också, dansmovsen vi körde på barborden i cairns. underbar kväll underbara männsikor. får trösta mig med det nu när jag ligger här i min ensamhet med öroninflamation och tycker extremt synd om mig själv.


btw jag vet att estelle älskar denna låten för hon har aldrig hört den förr ;) hihi (kan annars vara så att jag alltid spela den i thailand, men hon tycker om mig för det. hihi)
nej men lite medicin på detta och jag är over and out. hörs imorgon. PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS HAJ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback