Öroninflammation deluxe.

Har varit hemma i 5 dagar. 5 dagar i kylan har resulterat i att jag legat i min säng med feber förkylning 0 röst och allmänt ont överallt. Det gick över trodde jag men pang fick jag lock för örat i fredags hos Bambii och det gjorde sinnes ont. Hos Mary i lördags var det dags för andra örat. Igår grät jag för att det gjorde så sinnes ont och det rann ur örat på mig. Läkaren idag konstaterade öroninflamation deluxe och att det lär ta några VECKOR(!!!!!!!!!!!!) innan jag blir helt frisk. Sen var han en idiot som inte ville tro på att vanlig dum kåvepenin hjälper mig, trots att det står i min journal. Jävla piss. Kul Sverige kul. Känner mig jätte välkommen. Jag vill åka hem igen. Sydney är min stad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback