Lär känna mig.

Dag 1 - Om mig
Dag 2 – Min första kärlek
Dag 3 – Min dag
Dag 4 – Bästa konsert minnet
Dag 5 - Mina favoritskor
Dag 6 - Mitt bloggnamn
Dag 7 - Mitt jobb
Dag 8 - Det här hade jag på mig idag
Dag 9 - Favoritlåt
Dag 10 - Ett favoritminne
Dag 11 - Det här får mig att gråta
Dag 12 – Mina Rädslor

Dag 13 - Bästa tv-serien
Dag 14 - Favoritmat
Dag 15 – Ett Ögonblick
Dag 16 - Det här får mig att bli glad
Dag 17 - Ett speciellt ögonblick
Dag 18 - Mitt rum
Dag 19 - Min favoritplats
Dag 20 - Detta saknar jag
Dag 21 - Det här gör mig arg
Dag 22 - Den kändisen jag skulle vilja vara för en dag
Dag 23 - Mina drömmar
Dag 24 - Bästa årstiden
Dag 25 – Den här må naden
Dag 26 - En person jag beundrar
Dag 27 - Mina rädslor
Dag 28 - Favoritfilm
Dag 29 - Min telefon
Dag 30 - Vad jag tyckte om detta "testet"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback