jag säger HEJ, HEJ vilken underbar dag det e!

så ja. då var det bara 55 min kvar av denna dagen. och vilken rolig dag det har varit :D hihi Alex ringde vid elva och jag blev bjuden på lunch hos henne med susanne :D underbart gott. sen var det dags för dagens uppdrag och det gick hur bra som helst! fast nu är jag sinnes trött så ska stänga datorn efter detta. mamma kom hem för en timme sen med smörgåstorta till mig. ååååååååå vad det är gott. älskar det. så jag har ätit två bitar! (A) hihi till mitt försvar så hade jag bara ätit lunch innan =)
men nu blir det film och somna till den. imorgon ska jag sova sen blir det 2 x möte. håll tummarna för mig. det kan jag behöva.
PUSSSSSSSSSSSSSs
ps jag ska ta en glassbåt ur frysen. blev så sugen på det nu! (A) ds.
ps 2. vet ni vilket barnpogram rubriken kommer ifrån? :D ds 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback