i väntan på bättre tider..

så här kul har jag haft under min långa morgon. försöker vända dygnet men det går sådär.. somnar vid 22 och vaknar 0730. men men en bit påvägen iallafall. nu väntar jag på therez som är hos sin mormor och fikar.. sen ska vi till jägers och handla smink till mig. är i fett behov av nytt! jag börjar bli extremt rastlös så jag hoppas hon dyker upp snart. kanske borde äta mat. äsch.
springer runt och har satt på stereon på högsta volym med värsta basen har verkligen saknat min bas, jag tror dock inte mina grannar har det men nu vet de iallafall att jag är hemma så det är alltid något :D bra musik blir bäst med riktig bas <3
började titta igenom mina bilder innan, ser jag inte JÄTTE liten ut här? eller är det bara ren inbillning? detta är på kastrup den 26 dec...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback