Dag 3: Min dag

Min dag började med att mamma väckte mig 0830 för att jag skulle köra henne till jobb. Hoppade in i bilen och körde till Lund och tillbaka. Väl hemma la jag mig i min soffa och tittade lite på tv innan jag somnade om igen till 1230. Vaknade av ett sms av maria, efter det hoppade jag in i en snabbdusch, gjorde mig i ordning och stack bort till marys lägenhet där jag plockade upp henne. Satt och snackade runt en timme innan vi körde till IKEA för att plocka upp Stoffe & sticka till Mobilia.
Efter att ha hittat parkeringsplats smet vi in och åt och började leta inflyttningspresent till Daniella. Stoffe stack efter en timme eftersom han skulle hämta nycklarna till hans nya lägenhet. så jag och maria sprang runt lite på mobilia hittade presenter och körde sedan hem till mary där jag dumpade av henne och körde hem.

Var hemma en timme ungefär, innan jag körde till Lund för att hämta sis på Nova. Vi körde till Center Syd, åt på Graffiti café och inväntade V.I.P. kvällen. Sprang inom Newyorker, hälsade på Christel som lovade att kolla upp till oss som vi skulle få prova sen. Kontakter är bra ;D hihi när V.I.P. kvällen började gick vi runt i massor butiker och shoppade för mer pengar än vad vi egentligen har! haha

Jag köpte med mig:
En kavaj, H&M.
Jeanstights, Cubus
Två böcker, Akademibokhandeln
Två klänningar, Newyorker
En väst, Newyorker
En ring, Newyorker

kommer bild när jag har fått hem allt. :D hihi efter 3 timmars shopping körde jag hem sis, christel & en tjej till. Jag dumpade dem alla på olika ställen i Lund sen körde jag hem & tittade på tv innan jag somnade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback