konsertlista 2011

jag gjorde en konsertlista i våras som jag hoppades få uppfylla nu i sommar. jag tänkte uppdatera med vilka konsert som är spikade, vilka som står högst upp på önskelistan och vilka artister som helt enkelt hoppar över Sverige i år.

Ska se:
21 Juni
Foo Fighters
6 Juli
Veronica Maggio
29 Juli
The sounds
22 Augusti
NOFX
26 Augusti
Yellowcard
12 November
Melissa Horn


Vill se:
6 juli (ja jag vet samma dag som maggio men det visste vi inte när vi köpte biljetterna....)
Paramore
8-11 augusti (exakt datum ej satt)
Thåström
11-12 Oktober (kvittar vilken)
Red Hot Chilli peppers


Ingen spelning alls eller i närheten av sverige:
Placebo
Sum 41
Blink 182
the Offsping
Jack's mannequin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback