sova, vad är det?

hejhej bloggen! long time no see. har haft en SINNES vecka. helt stört. har itne tagit igen sömnen riktigt än men det får man väl göra i nästa liv eller något... iallfall, idag är jag ledig om ledig menas med att redigera 500 bilder... som tur är är det inte så jäätte fint väder så det är inte så farligt ändå. denna vecka blev inte mycket mindre stressande än förra. imorgon är det jobb i ljunby & studentfirande i Malmö. torsdag är det fika med estelle och redigera bilder igen. fredag är det studentfirande i trelleborg (eller kanske vellinge lite oklart just nu) lördag ska jag och alex ha hp marathon då hon bara sett två (!) av filmerna. så det ska bli intressant och söndag är det jobb 0730-1500 sen häng med mary.
joråsåatte... hahah orka jag är sååååå sinnes trött. i lördags sov jag från 1720-0010. 0030-0530. och ändå kände jag mig sinnes trött. MEEEEN iallfall som sagt sova får man göra i nästa liv.. nu ska jag fortsätta med mina bilder och nittileaks. PUSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback