Sheldon Cooper ball-pit

halv dagen har gått och jag har inte gjort något vettigt alls. SINNES skönt. bara så ni vet. äntligen är jag fri från alla måsten. wiho! ska om ca en timme ta bussen till stan, hämta maggio biljetterna - jag vet det är nästa vecka men jag har inte haft tid!, ta tåget till lund hämta bilen och dra till landskrona - ikväll ska jag bli blond! :D ska även se coldplay "live" på aftonbladet det är enda jag har råd med just nu. men iallafall undrar hur deras konsert ser ut nu jämfört med den jag såg för två år sen - ska bli intressant!

nu lämnar jag er med ett så otroligt roligt klipp som jag har skrattat många gånger år, idag så mycket så jag grät älskade älskade sheldon cooper <3

(det gick inte att ta koden så klicka på bilden så kommer ni till youtube klippet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback