pre concert: Fooooooo Fiiiiiiiiiiiiiiighters!

Jag springer runt och är sinnes glad. foo fighters spelar i högtalarna och jag peppar morgondagen som aldrig förr! helt stört att vi ska se dem live. jag blir knäpp. kan inte förstå det. jag skriker lite såhär ibland också: FÖR VI SKA SE FOO FIGHTERS, FÖR VI SKA SE FOO FIGHTERS FY FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN VAD VI ÄR BRA! (blev lite ledsen när jag inte fick skrika den på alla studenter jag varit på i år så jag gjorde om den så jag också får skrika lite ^^) men iallafall det är heeeeeeeeeeeelt sjukt! jag blir som sagt knäpp!


åå imorgon runt 10 tar jag och mary tåget till copenhaaaagen och hänger där och fönstershoppar lite innan konserten. plånboken tillåter inte mer just nu.. men jag har varit inne på foo fighters hemsida och sett ut vilken tröja jag ska köpa, ja plånboken tillåter det en konserttröja måste man köpa! jag har en från nästan alla konserter som har haft merch på konserten! och denna ska jag köpa:
så himla fin <3 hoppas den finns där imorgon annars blir jag ledsen! får bli en annan annars men denna ska jag har på något sätt iallfall :)


jag har gjort en top 5 lista av låtar de MÅSTE köra, jag går inte där ifrån annars so here we go:
1. My hero (klassiker, in my heart for ever and ever <3)
2. the pretender (love, love, love <3)
3. THE BEST OF YOU. (gärna i likhet med min liveversion, ingen konsert utan den !)
4. Everlong. (ååå också ett måste!)
5. Rope (spelas säkerligen då det är från det nya albumet, men ändå!)

här kommer de låtarna som de lär spela i vilket fall men som ändå är värda att nämnas ;) :
6. Walk (kan bli riktigt bra live, efter MTV MA så känns den mer lockande!)
7. Dear rosemary (också nya almbumet, gillar gitarren i den <3)
8. Time like these (tänker alltid på JJ, men FF's är också bra!!)
9. Wheels (!!!!!!!!!)
10. Arladnria (kan bli riktigt fet live!)


åååååååå jag längtar så jag håller på att bli galen! bara 28 ½ h kvar. det kommer gå såååååååå fort<3

imorgon kommer jag ta egna bilder av dig lilla grohlan ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback